יום שלישי, 22 בינואר 2013

משימה שישית: יישומים אפשרים עם תלמידים באמצעות ה - Searchteam

 היישום הראשון שניתן לעשות באמצעות ה - Searchteam הוא - בעבודה בקבוצות דוגמאת מטלת

הביצוע - מיזם אזרחי שנעשה במסגרת לימודי האזרחות.

מבחינת ההיבט המידעני - זו דרך טובה לחברי הקבוצה לבדוק אם יש חומר כלשהוא על הנושא בו בחרו לעסוק, לאסוף חומרים אלו ואחר כך לסנן מתוכם את מה שמתאים להם ומה שלא.כמו כן, חברי הקבוצה יכולים להחליט על מילות מפתח הקשורות לנושא ולחפש דרכם חומרים רלבנטיים נוספים.
מבחינת ההיבט השיתופי - דרך יישום זו ניתן לחלק את חיפוש החומר המתאים לפי קטגוריות שונות בין חברי הקבוצה.בנוסף, כל אחד מחברי הקבוצה יכול לחפש על פי מילות מפתח חומר נוסף על הנושא, לשתף את חבריו וביחד להחליט מה מתאים ומה לא.
מבחינת ההתאמה לתחום הדעת - באמצעות איסוף החומר הרלבנטי לנושא התלמידים בודקים אם זה מתאים לנושא העבודה שלהם או לתחום הדעת בו הם עוסקים, או לא וכך מראש יש סינון של החומרים הקשורים לנושא. כמו כן ניתן כך לבדוק את מהיימנותם של החומרים הנאספים.

היישום השני שניתן לעשות באמצעות ה - Searchteam הוא הכנת שיעורי בית.

מבחינת ההיבט המידעני - התלמידים מחפשים מידע על שאלות שניתנו להם. הם יכולים להתייעץ ביניהם על מילות המפתח הקשורות לנושא ולראות תוך כדי חיפוש אם יש חומר רלבנטי כלשהו. גם כאן התלמידים יצטרכו לחשוב על מילות מפתח ומושגים מרכזיים שקשורים לנושא שדרכם ניתן יהי להגיע לחומרים נוספים.
מבחינת ההיבט השיתופי - בדרך יישום זו, התלמידים יחשבו איך לחלק את העבודה בינהם ואיזה סוגי חומרים הקשורים לשעורי הבית כל אחד יחפש. שיתוף הממצאים על ידי כל אחד מחברי הקבוצה יביא להחלטה משותפת מה עונה על השאלות שנשאלו ומה לא.
מבחינת ההתאמה לתחום הדעת - כל אחד מחברי הקבוצה יבדוק את מידת ההתאמה של מה שמצא לשאלה שנשאל ועד כמה המידע שמצא הוא טוב ומועיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה